Kriebels.. - Reisverslag uit Diessen, Nederland van Meeke Dal - WaarBenJij.nu Kriebels.. - Reisverslag uit Diessen, Nederland van Meeke Dal - WaarBenJij.nu

Kriebels..

Blijf op de hoogte en volg Meeke

10 Februari 2014 | Nederland, Diessen

Het kriebelt toch wel een beetje in mijn buik, ik slaap minder goed, wat denk ik door de spanning komt. De tijd gaat nu echt heel erg snel, over twee dagen vertrek ik.
De laatste weken ben ik vooral bezig geweest met afscheid nemen, ik wilde iedereen nog even zien voor ik vertrek. Verder ben ik beetje bij beetje mijn spullen aan het pakken geweest. Wat een dilemma, zo veel kleren die ik mee wil nemen, zo weinig plaats in mijn backpack. Uiteindelijk heb ik toch keuzes gemaakt en de laatste kleding stukken hangen nu te drogen aan de waslijn, daarna ben ik er klaar voor.

Woensdag avond vertrekken we rond 17.00u naar Schiphol. Om 22.00u vertrek ik vanaf Amsterdam naar Abu Dhabi, hier land ik om 07.25u de volgende dag (het is daar 3 uur later dan in Nederland). In Abu Dhabi moet ik 2,5 uur wachten voordat ik verder vlieg naar Sydney. In Sydney land ik om 07.20u de volgende dag (hier is het 10 uur later dan in Nederland). Hier moet ik ruim 2 uur wachten voor ik verder vlieg naar mijn definitieve bestemming: Auckland. In Auckland land ik om 14.40u (Wat donderdagnacht 02.30u is Nederlandse tijd, het tijdsverschil is hier precies 12 uur later).

Zodra ik geland ben op Nieuw Zeelandse bodem, horen jullie weer van mij…
Voor nu ga ik nog even genieten van het in Nederland zijn! ;)

Liefs Meeke

  • 10 Februari 2014 - 15:17

    Jeanne De Brouwer:

    Meeke
    Geniet van de laatste dagen in Nederland.
    We wensen je een heel goede reis toe en genieten daar he !!!
    We gaan het allemaal, volgen.
    Groetjes Peter en Jeanne

  • 10 Februari 2014 - 15:33

    Jeanne Vercammen:

    Kan me voorstellen dat het begint te kriebelen. Het is ook een hele onderneming, maar bedenk: deze kans krijg je 1x in je leven en ga daar ook lekker van genieten. Als je daarna terug bent zul je nog vaak terug denken aan deze tijd dus ga er voor en laat ons maar in de kou zitten haha .

    Groetjes en doe ze de groeten in down under

    Liefs Jeanne xx

  • 12 Februari 2014 - 18:03

    Denise V Gompel:

    Heeeeel veel plezier!

  • 12 Februari 2014 - 22:55

    Dymphy:

    Net thuis van Schiphol. Het viel niet mee om je alleen weg te zien gaan en afscheid van ons allen te nemen. Maar je was ontzettend dapper. Meid ik ben super trots op je dat je deze grote stap neemt. Geniet van de leermomenten op je staige en in de tijd dat je vrij bent van al het mooie om je heen. We zien uit naar je verslagen. Veel liefs Jan en Dymphy

  • 13 Februari 2014 - 13:13

    Roel:

    Hey Meek!

    Ondertussen flink aan het vliegen, spannend spannend! Nog snel ff heel veel plezier wensen! Een super gave uitdaging! Echt heel stoer. Geniet van alles wat je gaat meemaken!

    Ciao X Roel!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Meeke

Voor een half jaar naar Nieuw Zeeland, Auckland om precies te zijn, om daar stage te lopen!

Actief sinds 22 Jan. 2014
Verslag gelezen: 245
Totaal aantal bezoekers 8126

Voorgaande reizen:

12 Februari 2014 - 07 Augustus 2014

Nieuw Zeeland

Landen bezocht: